1 Mart 2012 Perşembe

'SÜRREALİST SALVADOR DALİ'

SALVADOR DALİ yi ben üniversite birinci sınıfta tanıdım...o zamanlar sabancı müzesinde sergisi vardı... hayran kaldığım bir ressamdır...her resminde farklı bir olay anlatmaktadır...her resmin mutlaka ama mutlaka bir anlamı var,bakmayı ve anlamayı bilmek lazım...ben hayranlıkla bakıyorum...nasıl bir yetenektir ki bu içindeki duyguları resme yansıtmak...bence dünya çapında en iyi ressam diyebilirim...23 aralık 2011 -26 şubat 2012 tarihleri arasında sergisi vardı...Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ev sahipliğinde, Rene Magritte, Andy Warhol gibi dünyaca ünlü sanatçıları koleksiyonunda barındıran InArtis ile Kült işbirliğinde gerçekleştirilen Salvador Dali Sergisi'nde 121 eser yer almıştı...


Sergide 20. yüzyılın en önemli sanatçılarından Salvador Dali'nin, "İlahi Komedya", "Sürrealizm İzleri", "Gala ile Akşam Yemeği" adlı 3 ayrı başlıktaki eserleri yer aldı....keşke bende bu sergiye katılabilseydim ama nasip olmadı...bir daha ki sergiyi dört gözle bekleyeceğim kesin... 



Hiç yorum yok: