2 Mart 2012 Cuma

'BLOGGER BULUŞMASI'

Geçtiğimiz pazar günü ortaköy gloria jean's coffees de,MODANİSA alışveriş sitesinin organize ettiği bu güzel toplantı için sayın SEDA ÇETİN e teşekkürlerimi sunuyorum...İlk defa böyle bir toplantıda bulundum...ve geç kaldım:) cuma,cumartesi modanisa'nın çekimlerin deydim kombin lerini ben yaptım ve yoğun çalıştık dolayısıyla pazar günü kalkmam zor oldu:) her neyse gerçekten çok iyi düşünülmüş bir organizasyondu her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü eee mevzu bahis seda hanım olunca iş değişir:) o her şeyi düşünür sağ olsun... benim biraz çekingen bir yapım var,ilk içeri bir girdim şaşırdım,kalabalıktı bütün kızlar birbiriyle muhabbete dalmış sanki kırk yıllık ahbaplar derler ya aynen öyleydi:) bir köşeye tünedim milleti izledim ilk,mevzu nedir ne konuşuyorlar onları dinledim,bir baktım seda hanım yanıma geliyor aha dedim kolumdan tutacak şimdi:D ki öylede oldu kolumdan tuttu herkesi tanıştırdı bana,sohbetler ettik güzel güzel,çok fazla konuşamasak ta olsun herkesi tanımak güzeldi...kimileri hakkımda aman ne kadar kasıntı kız diyebilir doğaldır:) sessiz bir yapım vardır:) ama bir daha ki toplantıda bir bakmışlar ki suskunluğumu bozmuşum :P konuklar arasında  Armine'nin baş tasarımcısı Güler Tekiner de oradaydı,gelecek sezonda bizi neler bekliyor onlardan bahsetti,kendisi onlardan beklentilerimizi sordu,görmek istediklerimizi sordu,bunlar konuşuldu..bir diğer konuk ise; Zaman gazetesinin moda sayfalarından sorumlu Sevinç Hanımın orada olmasıydı,kendisi fotoğraflar çekti sağ olsun...cumartesi ekinde yayınlayacakmış..aslında ilk zaman gazetesi dendiğinde bana şöyle bir durdum, çünkü beni sevmez genelde zaman gazetesi:)) ama sevinç hanım güler yüzüyle, samimiydi...




herkesi tanıdığıma çok memnun oldum...inşallah bir daha ki toplantıya daha hazırlıklı gelirim ve sizlerle daha yakından sohbet ederim...herkese teşekkürler özellikle de moda nisa seda hanıma...

Hiç yorum yok: