30 Ağustos 2012 Perşembe

'MODA NİSA İFTAR YEMEĞİ'



RAMAZAN ın üzerinden epey zaman geçse de paylaşmak istedim...işten güçten anca vakit bulup bloğuma zaman ayırabildim...Bilindiği üzere Moda Nisa nın kombinlerini ben yapıyorum ve iş arkadaşlarımızla çok iyi bir diyaloğumuz var:)) çok eğlenceli ve güzel bir davet oldu bizler için...iftar için patronlarımızın ayarladığı SÖZBİR OTEL ÜSKÜDAR daydık...eski yapısıyla dikkatleri çeken otel çok hoşuma gitti elbetteki manzarasıyla da... En başı ben kaptım ilk ben gidince ohhh dedimmm manzaraya karşı iftarımı açtım yemekleri de pek güzeldi:)


Hepimiz birbirimizden kopuğuz:) bizim taraf yani masanın yarısı dedikodu kazanını kaynatıyoruz diğer yarısı da iş konuşuyor:))) arada sırada öteki tarafa geçerken arkadaşlar uyarıyor beni ''betüll sakın gitme, şimdi o olmadı bu olsun diyecekler sana'' diye:))) çok eğlenceli çok mutlu bir ekibiz biz:)



 En baştaki resimde KERİM Bey i görmekteyiz:))) ve en aşağı da sağda beyaz sıfır kollu tunik'li de LALE Hanım ı görüyoruz ikisi de demir başlarımız...ikisine de bize böyle bir  gece yaşattıkları için teşekkür ederiz...Moda Nisa ya SEVGİLERİMİ VE SAYGILARIMI SUNUYORUM:))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Maşallah ne güzel şanslısınız ozaman sevdiğiniz bir iş ve güzel bir ekip ...keyfiniz enerjiniz fotoğraflardan buraya kadar yansıdı :)...sevgiler

bss styling dedi ki...

evett sevdiğim bir iş ve sevdiğim bir ekip...teşekkür ederiz :))

Gurme Şirine dedi ki...

tatlım nerelerdesin?
arada sırada blogda birşeyler paylaş...
seni görmek güzel oluyor...
tasarladığın kıyafetleri de görmek isteriz...
öpüldün...

bss styling dedi ki...

valla isten gucten vakit bulupta giremiyorum hic ama bundan sonra sık giricem ozlemisim bende blog la ugrasmayi:))bu arada tesekkur ederim beni takip ettiniz icin.

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim ben teşekkür ederim...
senin gibi biriyle tanışmak benim için büyük mutluluk...
bugün ne giysem yarışmasından tanıyorum sizi :))
kıyafetlerinizi çok da beğeniyorum :))