20 Mart 2012 Salı

'LİLY ACCESSORİZE ŞIRİNLİĞİ'


Sevgili arkadaşım büşra nın tasarlamış olduğu bu takılar o kadar cici ki kendimi bakmaktan alı koyamıyorum... takılara olan hayranlığım ayrıdır takmayı sevmem ama almayı çok severim:d hea yüzük tutkum vardır o ayrı:))
Büşra arkadaşım yaklaşık 5 6 aydır kendini bu takılara adadı :D ve gerçektende çok şirin ve güzel takılar ortaya çıkardı bunun için kendisini kutluyorum...ve tabi bunları ucuza mal etmekte çok önemli...Büşra arkadaşım bunu başardı bence...insanlara fahiş fiyatlarla satmıyor ne kadarsa emeğinin karşılığını alıyor...


 bu şapka tokalara bayıldımmmmmmm:D:D o tüğler aman allahım:d düşünsenize bu tokaları değişik şekillerde kullanılabilir...şalların bir köşesine takılır  elbiseye takılır aklınıza gelebilecek her şey de değerlendire bilirsiniz...




hele bu ayıcıklı kolyeye bayıldım çok şirin duruyor:) tam gençlere yönelik çalışmalar:))

Büşra ya facebook üzerinden ulaşabilirsiniz....https://www.facebook.com/pages/Lilly-Accessorize/253830831369117  bence bu uygun fiyatlı takıları kaçırmayın:D

3 yorum:

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

takı takmayı çok seviyorum,
bunları da çok beğendim,
paylaşım için teşekkürler,
hayırlı akşamlar,sevgiler

bss styling dedi ki...

rica ederim:d

bss styling dedi ki...

rica ederim:d