17 Şubat 2012 Cuma

'HALA HEDİYESİ'



Halamın 25 yıl önceki söz ayakkabısı...o zamanlardan günümüze kadar gelen inci ayakkabıcılık ilk mağazası olan fatihten almış...etiketlerinin üstünde bile FATİH İNCİ yazıyor:// o kadar değerli ki benim için şimdi bu papuçlarımı vintage kombini yapıp giymeyi düşünüyorum:// yalnız sürekli topuklu ayakkabı giyerim,en yüksek topukları bile giyerim,çokta iyi yürürüm ama bu ayakkabıyla yürümek çok zor,küçük ama sivri topuğuyla zorlanıyorum:/biraz alıştırma yapmam lazım sanırım:// kokoş luğumu halamdan almışım annem öyle diyor:/// teşekkürler halacımmm:///




çantaları da var tabi ki yıpranmış olsalar bile benim için çok önemliler bir şekilde duvar boyası lekelerini çıkarmam lazım yöntemini bilenler var ise bana da söylesin:// son 2 yıldır vintage yaygınlığı fazlalaştı biz gençlerde...aslında hep  yaygındı ama 2 yıldır daha ön planda oldu...




VEEEEEEEEEE BEKLENEN HEDİYE GELDİ:/// Küçük halam 25 yıl önce evleneceği dönemde,fatihte  çeyiz alışverişine çıktığı zamanlarda aldığı bu ayakkabıyı bana hediye etti:// eski olan her şeye merakım çok büyüktür.çok değer veririm,gözüm gibi bakarım ve halamda bunu bildiği için bana neyi varsa verdi:/ onunda 3 kızı var ama hiçbirinin eski olan şeylere hevesi yok , ben kaptım çok mutluyum://


1 yorum:

magic pen bloger dedi ki...

hepsi çok hoş =) bende anneminkileri topluyorum böyle =) ama seninkiler pek bi fazla güle güle kullanmanı diliyorum =)

http://magicpenbloger.blogspot.com/ senide gelişmekte olan bloguma beklerim... =)