3 Kasım 2011 Perşembe

' İDOLÜM SAYIN NİL UZUN'


Üniversite 2. sınıftayken fotoğraf hocamız cengiz bey bize vize ödevi vermişti yaptığımız projeler sınav yerine geçecekti...Konumuz ünlü styling ,fotoğrafçı,modacı vs.. gibi kişilerle röportaj dı...benim fotoğrafçıydı konum...Merve arkadaşımın ise styling idi...Nitekim ikimiz de yakın arkadaş olduğumuz için iki röportaja da beraber gittik...Merve'nin ünlü ismi SAYIN NİL UZUN 'du... Kendisi moda editörlüğü ve stil danışmanlığı konusunda çok iyi işler başarmış olup şimdilerde bağımsız olup otel styling'i yapan Nil hanım event tasarımlarıyla da dikkat çekmektedir... 

          Kendisiyle röportaj yaparken tanışmıştık...Mesleğinde o kadar başarılı ki dikkatimi o zamanlar dan çekmişti...Röportaj günü bir katalog çekimi vardı bizleri misafir etti nasıl yapıldığını görmemiz açısından...Bir sürü insan canını dişine takmış çalışıyorlardı...O anda bir muhabbet geçti ve Nil hanım orada bir laf etti onun ne olduğunu tabi ki de söylemeyeceğim...İşte o anda Nil hanım benim idolüm oldu... Kendime tek hedef aldığım insan Nil hanım dır...Onun gibi başarılı,onun gibi zevkli,İş esnasında sadece işine odaklanan birinde kendimi gördüm bir an...Neden dedim bende Nil hanım gibi olamıyım...Hayal etmek başarmanın yarısıdır ya işte benim kide böyle bir şeydi...Hakkında hemen araştırmalara başladım facebook tan takip etmeye başladım...Şimdilerde ise çok sıkı takipçisiyim...Takıldığım konularda bana yardımcı olur akıl verir...Kendisi de benim gibi mor rengini sevenlerden:) Ayriyetten zebra desenini de sevenlerden...


 Evinde bile zevkli tasarımlar yapan kendini bilen bir hanım efendi...Bugüne kadar  arkadaşlarımla Nil hanım hakkında çok konuşmuşuzdur ama İdolüm olduğunu hiç kimse bilmezdi...Gizli bir hayranlıktı...Hani insan birine aşık olur,bir kıyafete aşık olur,bir ayakkabıya aşık olur ne biliyim vs  gibi ama bende Nil hanımın başarısına  aşığım...Çok farklı bir şey aslında,genelde kadınlar birbirini çekemez ler ya öyle bir şey yok mesela...O içtenliği,o samimiyeti farklı bir şey.Aşağılayıcı tavırları olmayan,İnsanlara tek gözden bakan biri...Herkesin böyle gurur verici birini hedef olarak seçmesi gerektiğini düşünüyorum...Nil hanımın hocam olmasını çok isterdim,beni eğitmesini çok isterdim...Onun gibi başarılı olabilmeyi çok isterdim...
SAYGILAR NİL UZUN'a...İyi ki varsınız...
Kendisi de blog sahibi http://niluzunstyle.blogspot.com buradan takip edebilirsiniz...
Ayriyetten özel web sitesi de mevcut http://www.niluzun.com  

Hiç yorum yok: