14 Ekim 2011 Cuma




'bugün ne giysem finale doğru  kulis arkası'





 uğurlu odadan sizlere sevgiler yolluyorum:D



 Tüğler,yeni dizayn ile 17 ekimde finale doğru bugün ne giysem başlıyor;)



kırmızı halı da yürümek te bir başka oluyor heyecan dorukta acaba Betül finale kalabilecek mi kalamayacak mı:))




 Yarışmacı arkadaşlarım la oturan nur abla...hepsi de çok iyi insanlar yarı finalde ki  arkadaşlarımdan daha iyiler:)



 Bir başka yarışmacı arkadaşım  oturan Betül ile çok eğlendik çok güldük iyi fotoğraflar çekildik iyi ki de getirmiş Betül arkadaşımız makinası nı;):)))



Hakan Akkaya'yı evine giderken yakaladık:) bu ölümsüz anı hatıra olarak saklayalım dedik...örnek aldığım çok az insan vardır hayatımda onlardan biri de hakan beydir...insanları kırmadan yorum yapar,samimidir...ve onun yarattığı ve yaratabileceği tarzlar eminim çok konuşulacaktır...ve ben hakan beyi çok seviyorum...iyi ki bu yarışmaya katılmışım ve iyi ki hakan beyi tanıma şerefine nail olmuşum...




veeeee uğurlu oda nın gülen meleğiiiiii:D Uğurkan bey...çok içten biri ve hiç kimseyi küçümsemez...biraz sohbet ettik kendisiyle ve güldür dü beni:D aynı zaman da gururlandır dı da... bir kaç söz söyledi çekim öncesi bana kendisi gerçekten içtenliğini ve profesyonelliğini ortaya koydu...  ve artık sohbetten sonra kayıt başlasın:D:D final kıyafetimi  yayına girdikten sonra  koyacağım o yüzden bu kıyafetimi final kıyafetim olarak algılamayın:))

2 yorum:

fatma.nurdan dedi ki...

slm betül blogunu bugun keşfettım ve hemende takıbe aldım senı yarısmada sonuna kadar desteklıyorum tesetturlu bırınınde fınale kadar kalması cok mutlu ettı benı basarılar dılerım ..

bss styling dedi ki...

çok teşekkür ederim...